waarom ik dit forum heb gemaakt

Waarom dit forum?
Plaats reactie
Luna
Site Admin
Berichten: 407
Lid geworden op: 27-12-2007 10:14

waarom ik dit forum heb gemaakt

Bericht door Luna » 27-12-2007 10:39

Ik heb pas te horen gekregen dat ik hemochromatose heb. Ik besloot op zoek te gaan naar een forum om ervaringen te delen met andere mensen die deze ziekte hebben, maar kwam er al snel achter dat zo'n forum nog niet bestond. Ook kwam ik erachter dat veel mensen het hebben zonder het te weten of het wel weten maar niet specifiek ergens terecht kunnen op het internet. Daarom heb ik besloten zelf een forum te maken met zowel informatie over deze ziekte alsmede een plaats waar informatie te vinden is. Juist nu ik merk dat ik toch met veel vragen zit en onzekerheden en graag met andere mensen in contact kom die in dezelfde situatie zitten als ik.
Ikzelf ben pas 25 jaar, dus gelukkig zijn ze er ruim op tijd bij. Daar ben ik dan ook erg dankbaar voor maar het besef kwam ook dat ik er mijn hele leven rekening mee zal moeten houden. Ik merk ook dat buitenstaanders het vaak niet snappen en ik daarom niet altijd goed mijn verhaal kwijt kan of even mijn hart kan luchten. Er is wel steun, maar het lijkt mij erg fijn om erover te praten met mensen die precies snappen wat ik bedoel.
Voor vragen ben ik te bereiken op: eva@erya.nl

Plaats reactie