Forum

Waarom dit forum?
roel
Berichten: 20
Lid geworden op: 11-10-2010 21:22

Bericht door roel » 15-01-2011 16:29

Martin, je mist discussie!
Het is met discussie zo dat het over feiten moet gaan. Gevoelens, beweringen die niet gestaafd kunnen maken discussie vaak tot een oeverloos gezeur.
In dit forum mis ik vooral een deskundige, iemand die weet waar hij over praat en die feiten en fictie van elkaar kan onderscheiden.

In het geval van hc is er al een heleboel bekend, ook is er nog een heleboel niet opgehelderd. Je kunt dan ook niet alles, d.w.z. elke pijn ergens in je lichaam meteen aan deze vervelende kwaal toeschrijven.
Dit soort dingen moet onderzocht worden!
Nu is mijn ervaring met artsen ook wel dat ze meteen alles wegwuiven, maar toch heb ik aan den lijve ondervonden dat er ook heel veel artsen zijn die je wel degelijk serieus nemen en die gedegen (laten) kijken naar de klachten.

Roel

Martin
Site Admin
Berichten: 77
Lid geworden op: 25-11-2010 16:34

Bericht door Martin » 16-01-2011 09:51

roel schreef:Martin, je mist discussie!
Het is met discussie zo dat het over feiten moet gaan. Gevoelens, beweringen die niet gestaafd kunnen maken discussie vaak tot een oeverloos gezeur.
In dit forum mis ik vooral een deskundige, iemand die weet waar hij over praat en die feiten en fictie van elkaar kan onderscheiden.

In het geval van hc is er al een heleboel bekend, ook is er nog een heleboel niet opgehelderd. Je kunt dan ook niet alles, d.w.z. elke pijn ergens in je lichaam meteen aan deze vervelende kwaal toeschrijven.
Dit soort dingen moet onderzocht worden!
Nu is mijn ervaring met artsen ook wel dat ze meteen alles wegwuiven, maar toch heb ik aan den lijve ondervonden dat er ook heel veel artsen zijn die je wel degelijk serieus nemen en die gedegen (laten) kijken naar de klachten.

Roel
Oke dat is jou mening.
Sinds april 2007 DB2, Accu Chek Spirit Combo. PDS, Hemochromatose Recidiverende Cornea Erosie en Reflux
Kijk ook eens op >> www.hemochromatoseforum.nl

roel
Berichten: 20
Lid geworden op: 11-10-2010 21:22

Bericht door roel » 16-01-2011 11:42

Nee, dit zijn feiten en geen meningen.
Op het forum van het HVN dat helaas ter ziele is was een levendige discussie met heel veel bijdragen.
Er was toen een deskundige die de discussie enigszins met feiten, onderzoeksresultaten en adviezen in goede banen kon leiden.
Ik mis dit hier erg, alhoewel ik hier toch graag een kijkje neem.

Ben toch blij met dit initiatief!

Roel

Plaats reactie